Kick off

2011-04-30 @ 17:36:38
Idag har jag skrivit tenta, det gick bra så jag hoppas jag klarade den ;)
Efter det har jag vart på Kick off med staben! Vi körde bilbana, jag ÄGDE totalt med den oranga bilen, med de andra gick det lite sämre men jag var fan grym! Sen var det dags för gokart, det har jag aldrig kört förut men jag tycker ändå det gick rätt bra, nästa gång kommer det gå garanterat bättre när jag gjort det förut ;) När vi kört gokart käkade vi tacobuffé på Bodaborg och sen var det dags att skjuta laser. Det var sjukt roligt, jag har aldrig gjort det förut men det var så kul! Jag vill göra det igen! :D

Nu har vi handlat grejer till grillningen ikväll som kommer att vara hos maria på Södragröngatan. Därefter går vi tillsammans ner till badhusparken för att mingla lite med alla trevliga östersundsbor och kolla på kasen. Blir nog någon fest efter det också skulle jag tro och planen är att komma hela och rena till Olles där kvällen avslutas. Låter som en plan, yes mam!

Nu ska jag leta fram nå trasor att ta på mig och borsta håret, ska vara hos maria om typ en timme!

Hoppas ni alla får en fin valborgsmässoafton! Puss på er!

Ps. Bilder kommer senare, vid ett annat tillfälle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback