Måndag

2011-04-18 @ 11:58:15
Okej så nu har jag vaknat till liv. Ännu en morgon som jag lyckats sova länge, riktigt skönt!

Nu ska jag sätta lite fart, ta en dusch och ner på skolan en sväng. Ska kolla lite på spss hade jag tänkt. Sen blir det till Tine och sen ska jag träna. idag kommer även Mona att haka på. Kul! Tanken var att vi ska ligga i Tines säng idag och kolla på när målarna jobbar. Eftersom att vi slet så hårt så vore det skönt att inte göra nåntining förutom att ligga still och kolla på när dom jobbar. Det blir skönt! Tar med mig träningskläderna så kan jag åka direkt till träningen. Det blir bra! Jag hoppas att jag kan få fixa till min rapport rätt mycket idag, jag har en tenta att plugga på sen ockå så det vore så skönt.

Jag har faktiskt inge mer roligt att berätta för er nu. Eller ja, igår kom mona och tine hit för att äta. Jag hade lagat köttfärssås. Sen såg vi på Pelle Svanslös, NOSTALGI på hög nivå! Sen kom Anton och Simon förbi en sväng också och när de kom var vi mitt uppe i Pelle. De skrattade när jag berättade utanför vad vi tittade på och de var lite rädda att det skulle förstöra deras image. Därför bytte vi till 21 istället, måste ju tänka på pojkarnas image menar jag.

Nä nu ska jag sätta lite fart här! hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback