Måndag

2011-04-04 @ 12:34:35
Hej alla glada!
Idag lyckades jag faktiskt sova ut på morgonen, det tog ett bra tag att somna igår med oron i magen men jag lyckades. Eftersom jag blev vaken länge igår sov jag ut idag. Trodde att jag skulle på föreläsning idag men det visade sig vara imårn jag skulle dit. heja mig! hahaha!

Nu har jag precis vart ut med Boy och ska ta och göra mig lite lunch. Jag tog lite bilder igen. På Boy såklart, jag håller med Emma, han blir verkligen en Blogghund. haha! Men han är ju så söt, hur kan man inte tycka det liksom? charmboll är vad han är!

Snön smälter mer och mer och det är underbart, ingen sol idag men det är varmt ändå. Himlen är dessutom lite blå så den kanske tittar fram senare.

Idag står plugg och träning på schemat. Afro blir det, underbart! Kersti är frisk nu så nu fasar jag för passet ikväll, hon har en vana att utmana när hon är frisk efter att ha vart sjuk. Känner musklerna göra ont redan nu, men det är ju härligt!

Temperaturen utanför mitt fönster idag, 17,8! Härligt, vår vår vår!


Boy sprang före, givetvis till bilen som stod utanför.. Knäpphund



Våren är här, gångvägarna är nästan helt bara



Lite sol på det här så!



Boy myser



Han börjar bli så van att jag fotar honom nu att han snällt sitter stilla
tills dess jag är färdig. Jag tror han tycker om det lite, han är en liten
linslus!



Mina "kompisar" för dagen... bläääää!


Nu ska jag göra lite lunch och fundera på vad jag ska äta till middag efter träningen. Boy har slocknat i soffan breve mig och jag riktigt ser hur skolböckerna glor på mig. Lika bra att sätta fart på en gång. Ingen idé att dra ut på det antar jag.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback