Mitt framtida jobb

2011-04-13 @ 13:18:37
Ja nu efter att ha läst kusinens Blogg så har jag hittat mitt framtida arbete. Jag tänker bli strandtestare! Nej det är absolut inget skämt, jag menar, vilket jobb! :D Ligga på en strand, prova massage, spa, vin, solstolar, hav, pooler, hotell osv, Utan att betala! Så nice! Ja alltså, det skulle nog inte hålla i längden, jag tror knappast man får mycket betalt och att vara på resande fot hela året skulle nog inte vara så roligt efter ett tag. Men någon gång ibland liksom. Extraknäcka lite för en gratis lyxresa. Fett nice! Det ska jag nog satsa på hörrni!

Jag hade tänkt att jag skulle fortsätta på min rapport idag efter skolan, men det sket sig. Jag lyckades inte installera Spss på min dator idag heller, försökte igår kväll men det gick inte. Så jag har börjat fundera på vad jag vill ha ut i Spss. Jag har valt ut en beroende variabel och flera oberoende variabler som jag ska korsa. Så att skriva olika kombinationer är en bra början och sedan räkna ut allt i Spss. Det är inte världens roligaste uppgift men jag ska ta tag i den och få den klar, har som mål att den ska vara klar när jag åker hem om en vecka. Om jag inte lyckas har jag ytterligare 1,5 vecka på mig att justera småsaker och sånt innan deadline. Men basen ska vara klar på onsdag. Så imårn ska jag ta tag i det mer och sen ska jag se till att fixa i spss på fredag hade jag tänkt. Det borde inte ta lång tid i Spss om jag redan vet vad jag ska räkna och hur. Då behöver jag bara klicka in det direkt och skriva ner resultatet. Jag ska börja leta en artikel som kan höra till nu. Sedan blir det träning och efter det stannar jag nog till hos Tinebus.

Det är min dag än så länge
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback