Mörker

2011-04-19 @ 22:34:54
Nu tänker jag stänga ner här. Ska packa lite inför hemresan som sker imårn åsså ska jag ut med boy. Det är mörkt ute, jag tycker inte om mörker. Tycker att någon snäll själ kan komma och gå ut med min hund åt mig, jag tycker verkligen inte om mörker! Töntigt? Aa kanske, men det är faktiskt väldigt obehagligt att vistas i mörker. Speciellt när man går ute ensam sent på kvällen, vem vet vad som döljer sig i skuggorna?!
Okej det där var dumt att skriva, nu tänker jag ännu mer på det än vad jag gjorde tidigare. Heja mig! Anton har rätt, jag är fan inge vidare bra på pepptalk. Jag kan ju fan inte ens peppa mig själv att gå utanför dörren, måste istället tvinga mig själv. Bra där Frida, och det var du som hoppades kunna arbeta som chef/personalansvarig i framtiden? Måste nog träna lite på det där, jag ska nog ha det som mål. Att bli bättre på att peppa mig själv, och andra! Ja det blir bra, deal!

Nu ska jag släpa mig ut.. sen packa.. sen sova. Okej, nu kör vi! Hörs, hej, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback