Mys

2011-04-01 @ 16:35:03
Jag och Boy myser i soffan, vi har pluggat och städat lite idag. Tiden går så sjuuuukt långsamt känns det som.. och jag vet att sen kommer jag tycka att tiden går alldeles för fort hela helgen och att den bara flyger förbi. Och sen helt plötsligt är det söndag och dags för Martin att åka hem.. Typiskt det.. Men så är det, man får ta vara på tiden som man har, jag ska iofs jobba imårn men det blir nog bra. Stoffe och Petter har erbjudit sig att barnvakta Martin när jag jobbar så de hittar nog på nåt roligt bus skulle jag tro. Roligt att Martin lär känna lite folk här uppe också tycker jag.

Här får ni en bild på min lurvpöse igen, har kammat honom idag men han har inte riktigt tålamod till det just nu, vill hellre mysa i soffan och bli kliad på magen ;)







Min lilla lurv :) hihi <3 Ni fick mer än en bild men han är ju så söt så ni överlever nog ;)

pöööössss

Kommentarer

Postat av: Marie

Tycker ändå synd om hunden som inte har några ögon.... hihi

Kram

2011-04-01 @ 16:41:09
URL: http://minmi.blogg.se/

Postat av: Viktor Ivarsson

Gömmer han sig nånstans under fällen?

2011-04-01 @ 19:41:32
URL: http://randomsnubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback