Nya äventyr

2011-04-06 @ 23:04:34
Dagen har vart full med aktiviteter, även fast jag trodde den skulle bli lugn. Jag pluggade, träffade kusinen och fotade henne. Sen skulle vi äta middag innan jag skulle träna och vart den timmen vi hade där tog vägen vet jag inte. Men det blir lätt så när man pratar mycket, då går tiden fort. Jag tycker nog att bilderna blev helt okej, och jag har analyserat nu och kollar vad jag kan förbättra osv. Det är så roligt!
Imårn ska jag iväg och städa Humlan med Tine, som tar med sig Zorro och städar honom på samma gång. (För er som inte vet är Humlan och Zorro våra bilar). Förutom detta ska jag packa, duscha boy, fota, plugga, lämna boy hos maria, jobba och åka till Vemdalen. Snacka om späckad dag! Men det blir nog bra, är man effektiv så hinns det med!

Jag tror jag ska sova strax nu, har sovit dåligt de senaste dagarna så jag behöver verkligen all sömn jag kan få. Jag hoppas att jag kommer kunna sova ut lite imårn, det har inte gått så bra de senaste dagarna eftersom solen lyser rakt in typ, trots att jag har persienner! Drygt.. Men men..


Night people! Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback