Sammanfattning

2011-04-04 @ 00:31:23
Hej folket, dåligt uppdaterat idag igen. Ber om ursäkt ännu en gång och ska bättra mig igen, jag var ju så duktig förra veckan. Nu ska jag hålla det!

För att göra en snabb sammanfattning för er tänkte jag ge er lite bilder från helgen (lördag och söndag), eftersom jag var så dåligt att uppdatera er om vad som händer och sker.

Martin den lilla gitarrgeeken hade med sig den, mysigt!


Han och boy verkar trivas bra ihop faktiskt


Boy ser iaf fett nöjd ut i Martins famn så jag tror han trivs med honom



De två myste framför datorn, fick matte plats? Nej!


Sen var det dags för lillbusen att bada


Han ser lite ynklig ut när han är blöt


Det blir inte mycket kvar av honom när han är blöt och fluffet försvinner....


När man torkat får man mysa.. dock blev matte utbytt mot Martin...


Idag fick vi besök av fina Emma. Boy blev helt kär och hon klappade
honom hela kvällen. Mysigt tyckte boy, det syntes på hela honom!


Nu ligger han och sover vid mina fötter.. dock får ni ingen bild på det. Glömde kameran inne idag också när jag skulle fota ute i våren. Hoppas det är lika fint imårn också så lovar jag bilder då.
Nu när jag ligger här och ska sova så är jag faktiskt lite nervös igen. Idag när Emma var här fick boy nåt ryck och flög upp ur soffan och skällde mot dörren. Det brukar han inte göra om det inte kommer någon. Men det var ingen där, måste dock säga att det gjorde mig lite nervös. Framförallt efter det som varit. Men jag tror det är lugnt. Han verkar ju lugn nu så varför ska jag oroa mig? det har dessutom vart lugnt här enda sen den kvällen det hände, och innan dess hade det vart lugnt i typ 13 år sa min granne. Så jag borde inte ligga här och oroa mig för att sova. Jag har ju min lilla vakthund.. eller??

Jag hade tänkt läsa lite kurslitteratur nu men jag orkar inte det, tar tag i det imårn när jag vaknar istället, när man är pigg och utvilad. Kommer inte ta in något nu iaf och då är det ju meningslöst känns det som!

Nu tänker jag dejta kudden Folket! Vill passa på att tacka fina Emma för en mysig kväll med mat och prat. Det gillas och jag hoppas vi kan göra om det snart!

Godnatt! puss


Kommentarer

Postat av: emma

Tack själv för härligt sällskap Frida :) god mat o supermysig vovve!! massvis av kramar

2011-04-04 @ 00:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback