Spännande dag

2011-04-06 @ 10:32:49
Idag ska jag göra lite olika saker faktiskt. Först ska jag ta en dusch nu och chilla lite med lunch och soffhäng. Sen ska jag träffa kusinen, sen plugga och träna. Det blir en skön dag tycker jag.
Tråkigt att solen är borta nu, den hade gärna fått vara framme hela dagen. Men icke sa nicke, grått blev det. men det regnar iaf inte än (peppar peppar), får hoppas att det inte börjar heller.

Nu är det bara en dag kvar till Vemdalen. Det ska bli så skönt! Ja jag vet att jag tjatar om det, men det är verkligen något som jag sett fram mot så det känns skönt att det är så nära nu. Det blir en lugn helg där, bastu och chilla bara liksom. Sånt som man kan behöva ibland faktiskt.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Bloggar igen senare!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback