Spontant

2011-04-14 @ 10:14:45
Okej så igår hade jag tänkt åka till kusinen efter träningen. Men så ringde Simon och sa att han var i östersund och ville ut, åsså hade jag fått ett sms av tine under träningen där det stod att hon och några brudar bestämt sig för en spontanutgång. I ett sånt läge är det då inte jag som säger nej, jag åkte hem och duschade och sen tog jag cykeln ner till Tine, då var resten av tjejerna redan där. Det var mycket trevligt och det var ett bra gäng måste jag säga. Efter ett tag kom även Simon och Anton dit och sen bar det av till Olleary's. Det var verkligen en toppenkväll och det var liveuppträdande där, Lazee eller någonting var där och det var ganska mycket folk. Vi dansade hela kvällen och det var verkligen SÅ roligt. Grabbarna knäckte mig rätt rejält när de plockade fram sin gamla Walk-Straight dans. Helt sjukt vad jag skrattade, fick ont i magen! Det var utan tvekan den bästa onsdagsutgången här i Östersund sedan nollningen!!

Nu ska jag göra mig i ordning och sen bär det av till skolan för att filura lite på rapporten och föreläsningen. Efter det blir det jobb hela kvällen. Måste slänga i mig nån lunch innan skolan ockå.

hörs, hujj

Kommentarer

Postat av: Skoterturken

Var det inte Lazee som var där!? ;-)

2011-04-14 @ 10:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback