Tisdag

2011-04-26 @ 14:39:51
Hej alla glada!

Idag har jag fixat bultar till min bil och upptäckt ett problem med att få in bulten i ena hålet så nu måste pappa kolla på det när han kommer hem. Jag har också vart till mormor en sväng, hon har fått riktigt fint i sin lägenhet nu så jag är så glad för hennes skull.
Nu sitter jag här vid datorn igen, jag har skrivit ut lite sammanfattningar som jag ska plugga på till tentan vi ska ha på lördag. Det är sjukt tråkigt och givetvis tar jag chansen att blogga istället. haha! typiskt, men jag ska faktiskt ta tag i det snart, snart. Jag skulle mycket hellre ta med mig kameran ut och ta lite bilder, men skolan är viktigare just nu så får fota som en belöning när jag är klar. Martin jobbar så jag tänkte plugga den tiden, med inslag av annat givetvis. haha! Han kommer hit när han slutar tror jag så ska vi äta och greja på lite. Vet inte alls vad som händer ikväll men det får bli lite som det blir helt enkelt.

har iaf pratat med min blivande chef igen och ska träffa honom någon dag denna vecka, innan jag åker tillbaka till ÖSD. Spännande tycker jag, ser verkligen fram mot sommaren och mitt sommarjobb. Det var så otroligt roligt förra sommaren och jag trivdes så bra, hoppas detta blir minst lika bra också!

Jag har faktiskt inte så mycket mer att säga just nu, jag har hittat ett hus som jag skulle kunna tänka mig att bo i när jag blir "vuxen". Jättefint! Framtiden är så oviss och det är så spännande, vart är jag om 10 år och hur ser mitt liv ut då? Åh  vad jag ser fram mot allt framtiden har att erbjuda mig, för den kan verkligen erbjuda mig allt! Allt! Bara jag själv vill och jobbar hårt för att nå mina mål, då kan jag gå hur långt som helst! Future here we come!

Take care ya'll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback