Tisdag

2011-04-05 @ 17:43:41
Idag är det bara en helt vanlig tisdag. Det händer inget speciellt alls och det känns som att tiden går så sjukt långsamt. Föreläsningen idag var jätteseg och det kändes som att man bara satt där och det gick in genom ena örat och ut genom det andra. men det är väl så vissa dagar antar jag. Jag ska plugga med några trevliga människor imårn tänkte jag, lika bra att få det överstökat så fort som möjligt alla dessa saker som ska göras.
Vi mailade vår programansvarige idag för att eventuellt göra något lite annorlunda. Jag vet inte alls om det är möjligt men vi kan väl säga som så att det skulle bli en rätt så tuff period nu några veckor men att det senare skulle löna sig. Vi får se hur det blir. Jag ska berätta för er vad det gäller om det är så att det blir aktuellt.

Nu har jag suttit och lekt lite i photoshop... det gick sådär.. Men det blir säkert bättre med lite tid. Det tar väl ett tag innan man får in balansen i det och att man hittar alla tekniker och så. men här kan ni iaf se.


Orginalbilden


Redigerad. Jag ville leka lite med det mörka mot ljusa

Redigerad. Ville ha en svart/vit också'



Orginalbilden

Redigerad. skärde av bilden och tog bort bakgrunden

Redigerad. Åsså en svart/vit här också


Orginalbild

Redigerad. Jag tycker den blev lite frän! :D

Ja jag vet, jag är absolut inget profft på det här. Men med lite tid kanske jag kan få lite kläm på det. Tack Kalle för hjälpen idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback