Underbart väder

2011-04-27 @ 14:21:29
Idag är det underbart väder igen. Lite kallare än tidigare i veckan trots att solen skiner, men det gör ingenting. Idag har jag lunchat med mamma och pappa på stan och bytt bultar på bilen. Blev så bra så. Nu är pappa ute och pysslar med den igen och jag ska dammsuga och torka golven här hemma så det är rent och fint när mamma kommer tillbaka. Ikväll blir det utgång med brudarna, det är Johanna, Alex, Amanda och jag. Åsså kommer nog martin haka på också, stackarn blir ensam kille men det ska nog gå bra. Brukar inte gå nån nöd på honom iaf. Får se vart kvällen börjar, har inte hittat någon förfest ännu men det löser sig nog. Det brukar göra det i den här staden.

Har fortfarande inte hört nåt av byggmax men, hoppas de ringer imårn... annars blir det knivigt...

Nu tänker jag dammsuga så det är klart och sen tar jag nog med mig hundarna och kameran ut en stund. Får se om de blir nå bra bilder. Kommer nog dock inte publicera några bilder idag utan det får bli en annan dag.

Hörs! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback