Uppdatering

2011-04-17 @ 11:44:21
Okej så åter igen har jag vart riktigt dålig på att uppdatera över helgen, skämmes på mig! Men eftersom jag vart så dålig på att skriva tänkte jag uppdatera er nu istället.

På fredagen hade jag ju tänkt göra massa bra saker, Jysk och allt det där. Började dagen med att tvätta och sen åkte vi på Jysk. Efter det åkte vi på Byggmax och köpte en till roller, nu var det målardags. Vi målade HELA eftermiddagen/kvällen. Vi fick en kort matpaus så att vi kunde slänga i oss en grillad kyckling vid lunch, sen fick vi en till paus för att dricka ett glas lättdryck. Det var ju viktigt att inte torka ut där bland ångorna. Sedan fortsatte vi att måla tills Anton blev min (vår allas) räddare i nöden och hämtade mat som han bjöd oss på. Tack för det bästa Anton, det var guld värt! Han stannade kvar och kollade (!!) på oss när vi målade och rev, men han bidrog med lite humor vilket också var väldigt bra. Och välbehövligt där vi stod med värkande armar. När Anton skulle gå såg jag min chans att smita, och den tog jag! Jag var så trött i armarna och trött att jag verkligen inte orkade mer. Mona blev kvar med Tine, de drog ut senare så de mådde inte så bra igår.

Igår ringde Tine och väckte mig halv 1. oooops jag hade sovit ganska länge. var iofs vaken en stund på morgonen och somnade om. Men jag tror att sömnen var välbehövlig. Jag gjorde mig i ordning och sedan åkte jag ner till tine för att fortsätta arbetet. Vi målade ett tag och sen åkte jag hem med boy och tog cykeln dit istället. Det var dags att göra sig i ordning för utgång. Det blev en rolig kväll och jag och Mona ägde dansgolvet på Olles, igen. Klockrent!

Jaa vad ska man säga om idag då. jag ska städa och laga mat. Mona och Tine kommer hit för att äta senare, det blir nice. Ska försöka läsa lite skolböcker också tänkte jag. Får se vad jag hinner med, imårn och tisdag blir det plugg iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback