Värsta natten på länge

2011-04-12 @ 09:42:41
Inatt har jag sovit så fruktansvärt dåligt, det var verkligen den värsta natten på länge! Först hade jag jättesvårt att somna igår och sen har jag vaknat flera gånger inatt.. jag vet inte ens hur många gånger jag vaknade, för många att hålla reda på. Men jag kan konstatera att detta inte håller iaf, det fungerar inte att bo kvar här om jag fortfarande inte kan sova tryggt. Dock är det inte långt kvar nu så jag står ut till sommaren.
Idag är det pissväder ute kan man väl säga, det är grått och tråkigt och har regnat på morgonen. Jag börjar skolan 12 och sen har jag möte klockan 16 med Staben så det blir sent idag. Nu ska jag läsa klart boken innan det är dags att göra sig klar för skolan.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback