Vemdalen

2011-04-11 @ 13:04:21
Jag lovade ju er ett inlägg om Vemdalen och här kommer det.
Jag åkte upp på torsdagen efter jobbet vilket innebar att jag startade vid midnatt och var framme halv två. Martin kom ner till hotellet och mötte mig eftersom jag inte hittade till stugan. När jag kom upp var det bara att bädda och gå och lägga sig eftersom det var så sent.
På fredagen var vi och handlade lite och sen somnade vi vid 14.. och sov till.... 19.. helt sjukt men vi var så trötta och det var inge vidare väder heller. Det blåste sjukt mycket, vi hade tänkt vila en liten stund och sov istället 5 timar, sjukt! Sen hade vi tänkt äta pizza men alla pizzerior hade stängt så det sket sig. Istället lagade vi mat hemma i stugan och bastade lite.
På lördagen handlade vi lite igen och sen blev det stugmys, bastu igen och körslaget följt av rosa pantern.
Söndagen  var det hemfärd efter lunch och städning. Det var ganska jobbigt att åka ifrån martin igen men jag längtade faktiskt lite efter Boy också som varit hemma med Maria.





Mys i stugan med en brasa är inte helt fel.



Såhär ser stugan ut, den är så mysig!

Tack för en underbar helg Martin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback