Whaaat?

2011-04-03 @ 15:24:34
Börjar med att be om ursäkt för dålig uppdatering igår.. det blev jobb och sådär så det var fullt upp hela dagen ochn kvällen. När jag slutat jobba åkte jag och hämtade Martin hos Stoffes tjej. De var där och festade, det var roligt att träffa henne för första gången också. Dock blev det väldigt kort visit där för min del eftsom jag var helt slut efter jobbet. Hon verkade väldigt trevlig tycker jag, som första intryck liksom. Kul för Stoffe tycker jag! :D

Nu måste jag bara berätta att jag är rätt chockad. Gissa vad min  termometer står på som visar temperaturen utanför mitt sovrumsfönster? Jo 30 grader! Jag ba Whaaaat?! Det är visserligen i solen men förstår ni vad stark solen är just nu och var mycket den värmer på! helt sjukt! Var ut med boy tidigare också, då stod termometern på 32 grader och när vi kom ut hörde man riktigt hur snön smälte på taget som orsagade forsar av vatten ner i rännorna. De svämmade dessutom över och det rann över kanterna. Helt sjukt! Nu är det verkligen vår gott folk! Underbart!
Det innebär att snart är vägarna helt bara här så att jag kan ta fram cykeln och cykla till skolan, ska bli så skönt. Det är verkligen vår för mig, när man kan börja cykla och inte behöver ha så mycket kläder när man ska ut med hunden och så. Så mysigt! Och att det blir ljusare om dagarna är också underbart. Jag älskar verkligen våren!
Ska försöka ta lite bilder sen och lägga upp, boy verkar också tycka att det är jättemysigt med våren. Han riktigt njuter i solen och av att han inte behöver springa över snö och is när han ska ut och kissa. Härligt!

Nu ska vi ta och chilla lite här innan jag ska skjutsa martin till stationen. Nästa helg åker vi till Vemdalen, det ska bli riktigt mysigt. Och man kan verkligen känna att sommaren närmar sig när man kan räkna upp vad man ska göra varje helg fram till mitten av Juni när jag flyttar hem. Sweet!

Ha en fortsatt bra dag!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback