Come back

2011-03-22 @ 10:51:38
ja jag har ju sagt i typ 100 år att jag ska sköta bloggen bättre, men gör jag det då? näää det gör jag inte.
Nu tänkte jag iaf skriva ett inlägg, det är så mycket som går runt i mitt huvud nu att jag tror jag blir galen.

Jag sitter här med mina skolböcker precis som så många andra dagar, men jag kan bara inte koncentrera mig idag, tankarna flyger hit och dit och jag har svårt att organisera dem i huvudet. Har iaf skrivit en sammanfattning på ett kapitel rent nu... bara resten kvar.. men men nu kör vi, haaard work work!

I helgen var det bandyfinal och Bollnäs fick silver, för allas erat bästa tänker jag inte gå in på matchen närmare eftersom denna blogg då kommer se ut som ett enda stort svärord... och det vore ju inte likt mig... eller? De som känner mig vet hur dålig förlorare jag är och kan nog tänka er vilka ord som skulle skrivas ner här så vi lämnar detta med att säga att jag var där och jag blev arg.

I fredags skrev jag en tenta och den satt bra tycker jag, klarar jag inte den så lovar jag att det är läraren som har något mot mig.
Har en annan tenta på fredag också och det är den jag pluggar inför nu.

I helgen kommer min moster och Leif upp till mig i Östersund, det kommer bli mysigt med lite sällskap där uppe, ska se till att städa undan ordentligt så det är riktigt fint där när de kommer. Om jag hinner mellan jobb och plugg och tenta vill säga. Kommer tillbaka upp till Östersund på torsdag vid 12-13 tiden och sedan jobb 16.30 och sen tenta 8 eller 9 på fredag.

Aja nu ser ni iaf att jag lever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback