Fredagsmys

2011-03-25 @ 20:55:45
Nu är det fredagsmyyyyys ;)

Hej hopp folket! Nu sitter jag och Leif i soffan och ser på tv. Tine och Karin är i köket och pratar, vi har ätit wok och ris till middag och nu har vi en fruktansvärd paltkoma allihopa!
Tror det blir en tidig kväller idag, kusin ska tävla imårn och vi andra är väldigt trötta. Jag ska bädda i ordning bäddsoffan åt mig så får Karin och Leif ta min säng. Det är ju bara en natt :)

Imårn blir det korridorsfest och utgång med brudarna! Fett med pepp på det! Behöver verkligen en kväll med flickorna nu.

Jag känner att jag inte har så mycket att skriva just nu, paltkoman är extrem och jag har faktiskt inget viktigt att säga.

Hujj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback