Godmorgon världen!

2011-03-26 @ 08:59:10
Ja men godmorgon världen! Lördagmorgon och idag står skidskytte på schemat följt av fest med flickorna ikväll. Fett nice!

Imårse när vi vaknade ställde sig boy vid dörren in till sovrummet och gnällde, sen hörde även jag att karin och leif var vakna. Att dom vaknade utan och släppte in honom, det gillade han inte. Han är superkär i Leif och blev jättelycklig när han kom ut idag.. Nu hoppade han upp i knät på karin som sitter i korgstolen, för en så liten kille är det ett ganska stort hopp måste jag säga. Sötplutten!

Jag har sovit väldigt dåligt inatt, för det första var soffan väldigt oskön att sova i. Sen har jag drömt dåligt och allt har handlat om att folk försöker ta sig in i min lägenhet. Det var obehagligt och resulterade i att jag vaknade hela tiden så det blev inte mycket sömn inatt.
Sen fick jag underbara sms innan jag skulle sova, som gör en så glad. Det värmde verkligen! Tack Plutten :)

Nu ska vi äta lite frukost, sen ut med hunden och sen blir det skidskytte :)

talk to ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback