Imponerad

2011-03-29 @ 14:12:52
Jag måste säga att jag är lite imponerad av mig själv. Jag sa att jag skulle förbättra min blggning och det tycker jag faktiskt att jag har gjort. heja mig! det blir ju minst ett om dagen, ibland till och med tre. det är fan inte illa!

Nu sitter jag i skolan med eliten mfl. Det är effektivt till och från men nu diskuterar de tvärflöjtar... känner inte att jag har så mycket att komma med i den diskussionen så jag slänger in ett snabbt inlägg här. De snackar även disney.. Jag och maria har även diskuterat lördagen... Ojoj vilken kväll och vad kul vi hade. Nu kör vi imårn igen! fett nice!

Var gjort ett lässchema, heja oss! Och givetvis  har vi gjort ett Rolighetsschema, inte att glömma! Ni ska få se vårt Rolighetsschema ;)

Rolighetsschema vt 2011
  • 30 mars  Skiweekparty!
  • 10 april  Modella (detta kommer jag dock att missa eftersom jag är i Vemdalen)
  • 16 april  70-talssittning, detta kommer bli asbra och kläderna har börjat planeras
  • 30 april  Grillkväll, Premiärgrillning
Detta är vad vi har kommit fram till än så länge men schemat kommer att byggas ut med ytterligare festligheter.

Nu blir det plugg igen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback