Jobb för sommaren = CHECK!

2011-03-28 @ 12:06:10
Japp nu är jobb för sommaren fixat.. De ringde från Byggmax idag så jag kommer att arbeta hos dom i Bollnäs! Kommer bli en spännande sommar med nyöppnad butik och en personalstyrka som inte har någon erfarenhet från Byggmax... Spännande! ;) Men jag ser fram mot det, det kommer bli superbra. Ska träffa platschefen i April och bestämma mer, han sa att bollen ligger mycket hos mig så jag ska ringa honom när jag åker hem så skulle han komma in till Bollnäs för ett möte. Blir bra det!
En sommar i Bollnäs... jo men det blir fan bra det :)

Idag ska jag till skolan om en timme, börjar den tredje kursen på sociologin idag. Fett pepp? njaa kanske inte riktigt men det blir nog bra! Efter det ska vi på Ica-maxi och sen blir det träning ikväll. Ska bli så skönt att träna lite igen! Nu jävlar ska jag bli i form... eller ja... jag ska iaf jobba på det!

Nu blir det lunch och sen ut med hunden innan jag beger mig till skolan. Hoppas ni får en bra dag allihopa!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback