Kul kväll

2011-03-31 @ 10:33:27
Det var en rolig kväll igår och som vanligt ägde CE allt och alla. Förfesten hos maria var klockren som vanligt, sen soppan, ja den ägde vi också.. det var inte så mycket folk som vi hade hoppats men det var inget problem för oss, vi hade ju varandra.
Sen gick vi ner på Olles och röjde dansgolvet där. Jag träffade på Åsa och funderade vart hon hade tagit vägen, jag gick på toaletten och vem står utanför då tror ni? Jo Tine, såklart. Och hade hon sitt leg med sig? Nej det hade hon inte! Men vem fixade in henne? Jo jag ;) Är man inte en bra kusin så säg ;)

Idag ska jag iväg till skolan för föreläsning, sen iväg och handla med sandra och sen blir det möte med Staben. Det blir spännande att se vad ordförande har att säga. Skulle egentligen jobbat idag men det blev ju ändrat så det blir en lugn kväll ikväll!

Nu ska jag ta mig ur sängen och sätta lite fart!
Ha en bra dag alla glada!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback