Nervös

2011-03-24 @ 08:52:38
Nu har jag packat mina väskor och sitter och väntar på mormor i  vårt fina kök hemma på granberg. Momme kommer dock inte förrän om 30 minuter men det är ju bättre att vara klar i tid har jag hört. Så jag väntar hellre. Jag har ställt i ordning en väska i hallen som Karin och Leif får ta med sig upp imårn i bilen, kanon det så slipper jag släpa den på tåget liksom.
Boy går omkring och känner att något är på gång, han har vart väldigt Fridasjuk idag och är upp i mig hela tiden. Till och med så att han hoppade upp till mig imårse när mamma gått hemifrån och gnällde utanför min dörr.. Klart man öppnar, vill inte ha en skrikande lurvpöse utanför dörren hela morgonen. Det är första dagen han gjort det denna vecka, annars har han och Cleo stannat på nedervåningen. Men det var ju lite mys, morgonmys är aldrig fel!
Jag måste säga att jag är rätt nervös nu, jag är nervös för tentan imårn, som jag är nästan säker på att jag kommer att kugga, men hey. Det vore inget nytt och jag har ju klarat alla bra sen! Sen är jag nervös för jobbet ikväll, har inte jobbat på typ en månad och kommer arbeta ensam som jag förstått. OCH sen har vi ju det där med att sova i lägenheten... det är lite läskigt fortfarande, vet precis känslan jag kommer få ikväll när jag krypit ner i sängen och släckt lampan. Alla muskler spänner sig och man lyssnar extra noga, varje litet ljud är skrämmande och varje reaktion från boy framkallar den där obehagliga känslan i magen. Men ja ä int bitter, ska klara dä här ja!
Känns lite jobbigt att åka ifrån hjärtat men vi ses igen om en vecka, tror nog att tiden kommer att gå rätt fort faktiskt. Jag hoppas iaf det.

Nä undra om jag ska packa om den väskan som ska med på tåget idag.. jag har ju tiiiiid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback