Nu är det dags

2011-03-25 @ 00:05:06
Nu är det dags att krypa till kojs.. har jobbt klart nu, slutade kvart över elva så det blev en lång kväll.. men det är bra, mer pengar till mig :)
Nu när jag sitter här och skriver om att det är dags och krypa ner, jag som har vart så nervös hela dagen. vad tror ni händer? jo, det låter såklart. MEN, det är inte på rutorna, det är från grannens lägenhet. Men tänk innan jag insåg det, jag satt ju på nålar för fan!

Boy verkar tycka att det är rätt skönt att vara hemma, han sover så skönt i soffan nu och sprang glatt runt i lägenheten när vi kom hem, som för att kolla att det fortfarande var hans eget place. Så nu sover han lugnt. Jag vet inte vad jag skulle göra utan honom nu, jag är så van att ha honom och det blir ju en trygghet. Att slippa vara ensam liksom.

Nu ska jag betala hyran och sedan krypa ner i sängen. Det har slutat låta nu och det blåser inte lika mycket heller som tur är. Då kanske det kan gå :) Appropå blåsa så har jag en blåsa på tungspetsen. Det går så in i bomben ont! Bläääää!

Night people! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback