Peppar

2011-03-30 @ 15:33:02
Nu peppar vi för kvällens trevligheter. Jag har vart hos maria med sandra idag, vi har läst i böckerna och pratat lite. Sen var vi och kollade på lägenheten, den var för liten för mig eftersom jag har hund.. Det känns inte riktigt rättvist mot honom, men det verkade som att maria ville ha den så det blir kanon det!

Sitter och kollar lite på Top model nu.. Jag kommer aldrig bli som dom, långa och smala. men å andra sidan klagar jag faktiskt inte heller, jag är nöjd med att vara kort och lite rund. Det passar mig och jag mår bra, det är huvudsaken det. Jag vill inte se ut som typ Kissie som har stora bröst och sen ser man typ igenom henne för att hon är så smal. Och så har hon det där jättetupperade håret också vilket bara ser sjukt ut på henne eftersom hennes ansikte är så smalt. nej jag är riktigt nöjd med mig själv faktiskt.

Jag fick se på facebook att brorsan laggt upp en bild om hans kompis Nicke och min hund. Jag var tvungen att be att få den av honom för jag tycker dom är lite roliga. Jag vet att min lillebror tycker om min hund egentligen och det gör nog Nicke också faktiskt. men den va så rolig den här bilden..


Under bilden på facebook stod det : Nicke tänker på syrrans hund igen...
Hahahaha! Söta pojkar!

Nu ska jag börja med maten strax och sen blir det dusch och piff för kvällen :)

pösssss

Kommentarer

Postat av: Viktor

Nu är det ju inte vetenskapligt bevisat att det är en hund, men om vi antar att det är en så kallad hund... Så har jag ändå inte sagt att jag gillar den...

2011-03-30 @ 15:44:08
URL: http://randomsnubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback