Torsdagkväll

2011-03-31 @ 19:19:10
Nu är det torsdagkväll och jag har inget på schemat, därför tänker jag peppra er med inlägg och dessa inlägg kommer att innehålla bilder! den ni folket!

Vi börjar med detta inlägg är jag tänkte lägga upp kryssningen som jag, Martin, Kristin och Erik var på i Februari i år. Vi fick följa med Martins snälla och fräna faster Anki och hennes gäng. Det var verkligen superroligt. Tyvärr knäppte jag inga bilder på festen. Bara lite på hem och dit resan, blev någon i hytten också faktiskt. Enjoy!


Nu är vi påväg, erik och martin är pepp


Och kristin också ;)


Stopp på Hakke på vägen ner




Erik plockar fram sin femenina sida med kristins väska på axeln ;)


Jag fick också vara med på en bild :p


I hytten


Kristin och Eriks sötade sig <3


Som ni ser (det lilla ni ser) så hade vi en kanonkryssning tillsammans :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback