tre mer sovar

2011-03-29 @ 22:42:53
Three more sleeps nu tills jag får helgbesök. Det ska bli mycket trevligt och jag längtar så sjukt mycket!
Imårn ska jag och Malin iväg och kolla på en lägenhet i stan. Det låter väldigt intressant men vi får väl se hur det blir.. mitt i stan.. första våningen... njaa säger jag nu men vi får se, jag ska inte vara dömande nu eftersom jag inte har en aning än!

Jag har nyss vart ut med boy och kollat lite på tv. Imårn blir det plugga, tvätta, lägenhetskik och Skiweek reunion. Fett nice, bäst att sova nu så man är uppvilad imårn. Ska ta lite bilder då tänkte jag så ni kan få se sen.. Hoppas jag inte glömmer det den här gången.. Det brukar lätt bli så annars som ni vet.

Känns lustigt att tänka att för två dagar sen var klockan bara 21.42 nu... hehe

Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback