Tummen upp

2011-03-27 @ 12:16:16
Tummen upp för en riktigt nice kväll igår! Skönt folk på en härlig korridorsfest och sedan en galen kväll på Olles. Tackar alla fina som var med, speciellt ELITEN såklart. Som alltid förgyller ni en kväll bara genom att finnas till. Sandra H var inte med men hon var saknad. Ser fram mot onsdagen då det blir nya äventyr med Eliten.

Nu ligger vi i soffan jag och boy, jag fick typ 3 timmars sömn inatt, kunde inte sova längre.. men men! Boy sover som en stock här breve, sötnosen. Idag blir det en lugn dag, ska iväg och handla lite sen bara men förutom det har jag inget planerat. Tänkte eventuellt vara duktig och börja läsa lite studentlitteratur.. kanske....

gör ett inlägg sen när jag hittar nåt vettigt att skriva... kanske skriver ett ändå eftersom jag knappast lär hitta nåt vettigt att skriva såhär på söndagen. Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback