Vad är Kärlek?

2011-03-23 @ 11:59:55
Jag hade ju helt glömt att jag håller på med den där leken där man ska skriva nåt varje dag... inte konstigt dock eftersom jag bloggar så sällan.

Dagens fråga är vad kärlek är... jag kan faktiskt inte ge er ett bra svar på den frågan. När jag gick på gymnasiet fick vi den frågan också och då skulle vi skriva en essä om det. Det var inte lätt. Men kärlek är skulle jag vilja säga en känsla och en ömhet man får till människor som står en nära. Familj och vänner eller ett husdjur tex. Kärlek är också en känsla och ömhet som man kan känna för en annan människa och som sedan utvecklas till att älska den. Iofs älskar man ju familj och vänner också. men den typ av kärlek man kan känna för den där speciella andra kan göra sig påmind genom att man blir varm i kroppen eller att det pirrar lite mysigt i magen.
Det skulle jag säga är kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback